Untuk makluman: Blog ini bukanlah hak milik Masjid Al Ubudiah Ampang

Saturday, August 30, 2008

SULTAN SELANGOR AKAN KE MASJID AL UBUDIAH


Sila lihat gambar lawatan di sini:
http://ubudiahgambar.blogspot.com/

Alhamdullillah, segalanya selamat.
Sultan sampai ke Al Ubudiah saperti yang dijangka dan sempat menyampaikan hadiah saguhati zakat kepada anak yatim, fakir miskin dan mualaf sebelum berbuka puasa. Tuanku juga menunaikan solat Isyak dan tarawikh 20 rakaat di Masjid.
InshaAllah, Duli Yang Maha Mulia Sultan Sharafuddin Idris Shah Al-Haj ibni Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Al-Haj (Sultan Selangor) akan melakukan lawatan ke Masjid Al Ubudiah Tasik Tambahan Ampang pada 8 September 2008. Lawatan bermula jam 5.00 petang dan tamat selepas sembahyang tarawikh pada malamnya.

Bersama-samalah kita hadir di Masjid tersebut bagi meraikan baginda.

Dijangkakan 3,000 orang akan hadir pada hari/malam tersebut. Ini termasuklah anda yang tinggal berhampiran Masjid tersebut.

Datanglah beramai-ramai, InshaAllah.


No comments:

My Blog List

JENIS BISIKAN HATI

JENIS BISIKAN HATI
Pilih dan Ikutilah yang Baik

ROH YANG TAK BALIK

ROH YANG TAK BALIK
Allah (Yang Menguasai Segala-galanya), Ia mengambil dan memisahkan satu-satu jiwa dari badannya, jiwa orang yang sampai ajalnya semasa matinya, dan jiwa orang yang tidak mati: dalam masa tidurnya; kemudian Ia menahan jiwa orang yang Ia tetapkan matinya dan melepaskan balik jiwa yang lain (ke badannya) sehingga sampai ajalnya yang ditentukan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan Allah bagi kaum yang berfikir (untuk memahaminya).

MASJIDILHARAM MEKAH

MASJIDILHARAM  MEKAH
Di sinilah Khiblat kita

MASJIDIL HARAM MEKAH

MASJIDIL HARAM MEKAH

MENDENGAR TASKIRAH

MENDENGAR TASKIRAH

DEWAN SOLAT MASJID

DEWAN SOLAT MASJID